ORDU İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2021 EKPSS/KURA ATAMA DUYURUSU

2021 EKPSS/KURA İLE YAPILAN YERLEŞTİRME İŞLEMİNE İSTİNADEN BAŞVURU BELGELERİNİN TESLİMİNE İLİŞKİN AÇIKLAMA 

       EKPSS/Kura sonucuna göre Engelli Personel İstihdamı kapsamında Ordu İl emrine yerleştirilenlerin 12.03.2021  tarihine kadar aşağıda listelenen evrakları Ordu İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları  Personel Atama Şubesine elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarihler aralığında aşağıda belirtilen evrakları Müdürlüğümüze teslim etmeyen adayların atamaları yapılmayacaktır.

Başvuruda İstenilen Belgeler;

1-Engelli Sağlık Kurul Raporu.
2-Diploma asılları veya onaylı örnekleri(Diploma aslı ibraz edilmek koşulu ile onay işlemi Müdürlüğümüzce de gerçekleştirilebilecektir.)(Diplomalarının düzenlenmemiş olması halinde öğrenim durumlarını belirtmek üzere ilgili kurumlarca usulüne göre verilecek ve daha sonra diploma veya örnekleri ile değiştirilebilecek belgeler)
3- Adli Sicil Kaydı,( e-devletten  barkotlu olabilir.)
4-Askerlik Durum Belgesi, (e-devlet'ten alınabilir.)  
5-3 (üç) Adet Vesikalık Fotoğraf,
6-Kimlik Aslı ve Fotokopisi,
7-Mal Bildirimi (Mal Bildirimi Formu İl Milli Eğitim Müdürlüğünden temin edilebilecektir.)
8-2021 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi
9-Herhangi  bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almadığına dair belge. (Sosyal Güvenlik Kurumlarından alınacaktır.)
10-Örneği ekte verilen atama başvuru formu Ek-4
11-Gerekli hallerde 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 40'ıncı maddesi gereğince kazai rüşt kararı.

ORDU İLİNE YERLEŞTİRİLDİĞİ HALDE GÖREVE BAŞLAMADAN İL DEĞİŞİKLİĞİ YAPMAK İSTEYEN ADAYLAR;

Ordu İl emrine yerleştirildiği halde başka ilde görev yapmak isteyen engelli (aday) personel, göreve başlamadan önce bir defaya mahsus olmak üzere yer değişikliği hakkını kullanabilecektir. İl değişikliği yapmak isteyen personel, tek il/ilçe tercihinde bulunarak ekteki dilekçe örneği ile 2021 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesini ve Kimlik Fotokopisini 25.02.2021 tarihine kadar Müdürlüğümüze teslim edecek veya norm52@meb.gov.tr e-mail adresine göndereceklerdir. İmzasız  dilekçeler işleme alınmayacaktır.

Telefon: 0452 223 1629-30  Dahili Hat:1411

Belgegeçer (Fax): (0452) 225 01 44

EKLER

1-Başvuru Formu için tıklayınız.

2-Mal Bildirim Beyanı Formu için tıklayınız.

3-Dilekçe Örneği için tıklayınız.

4-Başvuru Kılavuzu için tıklayınız.

 

 

 

 


 

 

Karşıyaka Mahallesi Atatürk Bulvarı No 336/B Altınordu / ORDU - 0452 223 16 29 (30 31) / 0452 223 12 55

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.