ORDU İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Engelli Öğretmen Atamasına Yönelik Yerleştirme İşlemine İstinaden Başvuru Belgelerinin Teslimine İlişkin Açıklama

Engelli Öğretmen Atamasına Yönelik Yerleştirme İşlemine İstinaden Başvuru Belgelerinin Teslimine İlişkin Açıklama

 

07/02/2014 tarih ve 28906 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Engelli Kamu Personel Seçme Sınavı ve Engellilerin Devlet Memurluğuna Alınmaları Hakkında Yönetmelik Hükümleri ile 17/04/2015 tarihli ve 29329 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Öğretmen Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği doğrultusunda Bakanlığımızca İlimize yerleştirilen Engelli Öğretmen Adaylarının atama işlemine esas olmak üzere aşağıdaki belgeleri elden İl Millî Eğitim Müdürlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir.

 

 1- Atamaya Esas Mezuniyet Belgesi aslı veya onaylı örneği

 2- Ön başvuru esnasında pedagojik formasyon belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden pedagojik formasyon belgesi

 3- 5 (Beş) adet vesikalık fotoğraf

 4- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği

 5- Güncel tarihli adli sicil kaydı

 6- Mal Bildirim Beyanı (İl Millî Eğitim Müdürlüğünden tedarik edilecektir)

 7- Atamaya esas engelli sağlık kurulu raporunun alındığı hastaneden

 8- Atamaya esas engelli sağlık kurulu raporunun alındığı hastaneden Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair alınacak sağlık kurulu raporu)

 9- Elektronik Ön Başvuru Formu.

     10- Hâlen herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışanlar için muvafakat belgesi

 

 

 

Saray Mah.Ulukonak Cad. No5 52200 ORDU - 0452 - 2231629-30-31 - 2231255

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.