ORDU İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2022 EKPSS/KURA ATAMA DUYURUSU

2022 EKPSS/KURA ATAMA DUYURUSU

2022 EKPSS/KURA ATAMA DUYURUSU

 

2022 EKPSS/KURA İLE YAPILAN YERLEŞTİRME İŞLEMİNE İSTİNADEN BAŞVURU BELGELERİNİN TESLİMİNE İLİŞKİN AÇIKLAMA

 

       EKPSS/Kura sonucuna göre Engelli Personel İstihdamı kapsamında Ordu İl emrine yerleştirilenlerin 01.04.2022 tarihine kadar aşağıda listelenen evrakları Ordu İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Personel Atama Şubesine elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarihler aralığında aşağıda belirtilen evrakları Müdürlüğümüze teslim etmeyen adayların atamaları yapılmayacaktır.

 

Başvuruda İstenilen Belgeler;

 

1-Engelli Sağlık Kurul Raporu.  (Adayların EKPSS/Kura başvurusunda beyan ettiği Engelli Sağlık Kurulu Raporu)

 

2-Diploma asılları veya onaylı örnekleri (Diploma aslı ibraz edilmek koşulu ile onay işlemi Müdürlüğümüzce de gerçekleştirilebilecektir.)(Diplomalarının düzenlenmemiş olması halinde öğrenim durumlarını belirtmek üzere ilgili kurumlarca usulüne göre verilecek ve daha sonra diploma veya örnekleri ile değiştirilebilecek belgeler)

 

3- Adli Sicil Kaydı,( e-devletten barkotlu olacak.)

 

4-Askerlik Durum Belgesi, (e-devlet'ten alınabilir.) 

 

5-3 (üç) Adet Vesikalık Fotoğraf,

 

6-Kimlik Aslı ve Fotokopisi,

 

7-Mal Bildirimi (Mal Bildirimi Formu İl Milli Eğitim Müdürlüğünden temin edilebilecektir.)

 

8-2022 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi,

 

9-Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almadığına dair belge. (Sosyal Güvenlik Kurumlarından alınacaktır.)

 

10-Örneği ekte verilen atama başvuru formu Ek-4

 

11-Gerekli hallerde 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 40'ıncı maddesi gereğince kazai rüşt kararı.

 

12-Kamu kurum ve kuruluşlarında Devlet memuru olarak görev yapan ya da daha önce görev yapmış olanlardan görev yeri belgesi.

 

ORDU İLİNE YERLEŞTİRİLDİĞİ HALDE GÖREVE BAŞLAMADAN İL DEĞİŞİKLİĞİ YAPMAK İSTEYEN ADAYLAR;

 

         Ordu İl emrine yerleştirildiği halde başka ilde görev yapmak isteyen engelli (aday) personel, göreve başlamadan önce bir defaya mahsus olmak üzere yer değişikliği hakkını kullanabilecektir. İl değişikliği yapmak isteyen personel, tek il/ilçe tercihinde bulunarak ekteki dilekçe örneği ile 2022 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesini, Engelli Sağlık Kurulu Raporu ve Kimlik Fotokopisini en geç 14.03.2022 tarihine kadar Müdürlüğümüze teslim edecek veya norm52@meb.gov.tr e-mail adresine göndereceklerdir. İmzasız dilekçeler işleme alınmayacaktır.

 

Telefon: 0452 223 1629-30  Dahili Hat: 1745

 

Belgegeçer (Fax): (0452) 225 01 44

 

EKLER:

 

1-Başvuru Formu için tıklayınız.

 

2-Mal Bildirim Beyanı Formu için tıklayınız.

 

3-Dilekçe Örneği için tıklayınız.

 

4-Başvuru Kılavuzu için tıklayınız.

 

 

Karşıyaka Mahallesi Atatürk Bulvarı No 336/B Altınordu / ORDU - 0452 223 16 29 (30 31) / 0452 223 12 55

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.